IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» Tréningové programy » Starostlivosť o zákazníkov

Starostlivosť o zákazníkov

Starostlivosť o zákazníkov – Programy lojality
súčasť marketingového konceptu organizácie

Ciele projektu:

  • objasniť starostlivosť o zákazníkov a vytváranie programov lojality ako súčasného najdôležitejšieho trendu v marketingu
  • prepojenie direkt marketingovej komunikácie s programom zákazníckej lojality,
  • presná identifikácia zákazníckych cieľov ako nástroj riadenia zákazníckych očakávaní,
  • vysvetliť základné nástroje pre budovanie priamych komunikačných kanálov so zákazníkmi v organizácií – úloha databázy,
  • lojálny zamestnanec cesta k lojálnemu zákazníkovi,
  • naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt lojality – vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, na ktorých môže byť lojalita k organizácii založená,
  • úloha riadenia a merania kvality.

Projekt je určený na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov marketingových útvaru a útvarov public relations, nákupu a predaja.

Metódy:

  • interaktívny výklad, príprava podkladov pre projekt lojality, moderácia, precvičenie využitia databázového marketingu, komunikačné techniky a nástroje priameho oslovenia zákazníkov, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.

Obsah:

  • lojalita zamestnancov a zákazníkov v marketingovom koncepte firmy,
  • komunikácia pre budovanie lojality – interná a externá,
  • segmentácia zákazníkov a využitie CUP analýzy pre riadenie očakávaní,
  • produktová politika vo svetle lojality programu organizácie,
  • interné prostredie a jeho lojalita – dosahovanie lojality predajného tímu,
  • vysvetliť otázky účelu a zmyslu direkt marketingu v programe lojality
  • kvalita produktu, kvalita vzťahov a vernosť je založená na prístupe ľudí, personálu, predajného tímu a backoffice,
  • ako spracovať po obsahovej stránke lojality program organizácie.


program projektu je plánovaný na 16 hodín.

OBJEDNÁVKA tréningového programu
  • Základné informácie o tréningových programoch
  • Efektívne riadenie zmien
  • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
  • Benchmarking
  • Corporate Identity
  • Marketing
  • Personálny marketing
  • Direct marketing
  • Sponzoring
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Logistika obchodnej činnosti
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by