Starostlivosť o zákazníkov – Programy lojality
súčasť marketingového konceptu organizácie
Ciele projektu:
- objasniť starostlivosť o zákazníkov a vytváranie programov lojality ako súčasného najdôležitejšieho trendu v marketingu
- prepojenie direkt marketingovej komunikácie s programom zákazníckej lojality,
- presná identifikácia zákazníckych cieľov ako nástroj riadenia zákazníckych očakávaní,
- vysvetliť základné nástroje pre budovanie priamych komunikačných kanálov so zákazníkmi v organizácií – úloha databázy,
- lojálny zamestnanec cesta k lojálnemu zákazníkovi,
- naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt lojality – vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, na ktorých môže byť lojalita k organizácii založená,
- úloha riadenia a merania kvality.
Projekt je určený na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov marketingových útvaru a útvarov public relations, nákupu a predaja.
Metódy:
- interaktívny výklad, príprava podkladov pre projekt lojality, moderácia, precvičenie využitia databázového marketingu, komunikačné techniky a nástroje priameho oslovenia zákazníkov, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.
Obsah:
- lojalita zamestnancov a zákazníkov v marketingovom koncepte firmy,
- komunikácia pre budovanie lojality – interná a externá,
- segmentácia zákazníkov a využitie CUP analýzy pre riadenie očakávaní,
- produktová politika vo svetle lojality programu organizácie,
- interné prostredie a jeho lojalita – dosahovanie lojality predajného tímu,
- vysvetliť otázky účelu a zmyslu direkt marketingu v programe lojality
- kvalita produktu, kvalita vzťahov a vernosť je založená na prístupe ľudí, personálu, predajného tímu a backoffice,
- ako spracovať po obsahovej stránke lojality program organizácie.
program projektu je plánovaný na 16 hodín.