CI – súčasť marketingovej komunikácie organizácie
Ciele projektu:
- objasniť dôležitosť CI v marketingovej komunukácií a marketingu v organizácii,
- vysvetliť kde treba hľadať základy a korene pre budovanei CI v každej organizácií,
- naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt CI organizácií,
- vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, z ktorých sa každé komplexné CI organizácie skladá.
- správne spracovať CI projekt.
Projekt je určený na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov marketingových útvaru a útvarov public relations.
Metódy:
- interaktívny výklad s prvkami tréningu, precvičenie použitia komunikačných techník a nástrojov moderácie na spracovanie základných podkladov k projektu CI, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.
Obsah:
- základné zložky CI a východiskové korene pre jeho budovanie v organizácií,
- vysvetliť otázkyobjasniť pozíciu a postavenie CI v hierarchií organizácie,
- predstaviť účelu a zmyslu CI projektov v organizácií,
- ukázať možnosti budovania úspešných CI projektov a značiek,
- brandbuilding a úloha značky v trhovom prostredí,
- vysvetliť obsah personality značky,
- ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke marketingový plán organizácie,
- CI a elektronické médiá – internet.

program projektu je plánovaný na 16 hodín.