IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» Tréningové programy » Personálny marketing

Personálny marketing


Personálny marketing – metodika riadenia personálnej práce v organizácií

Ciele projektu:

  • zvýšiť úroveň riadiacej práce v spoločnosti,
  • rozvoj oblasti personalistiky na všetkých úrovniach riadenia spoločnosti,
  • poskytnúť prehľad činností v štruktúre nadväzujúcich na seba, alebo sa vzájomne dopĺňajúcich pre pokrytie všetkých aspektov personálnej práce organizácie.

Projekt je určený pre riadiacich pracovníkov a pracovníkov personálnych útvaru organizácií.

Metódy:

  • interaktívny výklad, precvičenie využitia komunikačných techník a nástrojov moderácie, skupinové diskusie, seminár.

Obsah:

  • Trh práce a zamestnanosti,
  • Personálne plánovanie – kvalitatívne a kvantitatívne plánovanie pracovníkov, disponibilné pracovné zdroje, plánovanie a tvorba optimálnej personálnej štruktúry.
  • Personálny marketing – získavanie pracovníkov z trhu práce, z vlastných zdrojov, otvorený akvizičný potenciál, latentný akvizičný potenciál, metódy personálneho marketingu v nadväznosti na strategické zámery firmy.
  • Personálne stratégie a organizácia personálneho marketingu a manažmentu – strategické zámery spoločnosti z hľadiska ekonomických, zamestnaneckých, kolektívnej zmluvy, personálne činnosti, ich nositelia a organizácia, personálne útvary z hľadiska ich úloh, pracovných náplní, významu a funkcie pri marketingových a riadiacich činnostiach v spoločnosti, reinžiniering pracovných miest, pozícií a spôsobu práce.
  • Personálny marketing a motivácia – rôzne formy motivácie pracovníkov pre rôzne druhy práce a účely spoločnosti, motivácia uchádzačov o zamestnanie pri nábore, motivácia pri výkone pracovných činností, motivácia pre zmenu pracovných zvyklostí, motivácia k odchodu do dôchodku, motivácia k rozviazaniu pracovného pomeru. Využitie praktických metód a nástrojov uplatňovania týchto druhov motivačných aktivít.
  • Jednotlivé formy aktívnej personálnej práce a napĺňanie stratégie personálneho marketingu spoločnosti – nábor a vyhľadávanie, priebeh a vyhodnocovanie výberu uchádzačov, proces adaptácie novoprijatých a preradených pracovníkov, plánovanie kariéry, kariérneho rastu, plánovanie spôsobu a realizácia hodnotenia pracovníkov, príprava a vzdelávanie pracovníkov v rutinnej práci a prevádzke, v špeciálnych úlohách, plánovanie v oblasti prípravy a vzdelávania pracovníkov.
  • Výpočtová technika a operačné systémy v personálnom marketingu -marketingový informačný systém a personálne plánovanie aplikácia a využitie personálnych agend, využitie externých subdodávok a dodávok od personálnych agentúr a inštitúcií.
  • Uvoľňovanie pracovníkov – prepojenie, nadväznosť uvoľňovania pracovníkov na plánovanie a organizáciu personálnych činností v spoločnosť, nadväznosť uvoľňovania na motiváciu a imidž spoločnosti legislatívne aspekty uvoľňovania pracovníkov.
  • Ekonomické aspekty racionalizácie a reštrukturalizácie pracovných miest a personálnych činností v spoločnosti.


program projektu je plánovaný na 16 hodín.

OBJEDNÁVKA tréningového programu
  • Základné informácie o tréningových programoch
  • Efektívne riadenie zmien
  • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
  • Benchmarking
  • Corporate Identity
  • Marketing
  • Personálny marketing
  • Direct marketing
  • Sponzoring
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Logistika obchodnej činnosti
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by