IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» Tréningové programy » Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia

Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia


Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia – úspech jednotlivca, kolektívu, organizácie

Ciele projektu:

  • objasniť východiská a pozadie komunikačných návykov a aspektov vnímania druhých osôb,
  • predstaviť formy komunikácie a vysvetliť účel ich používania pre odovzadnie komunikačných posolstiev,
  • pochopiť a zvládnuť základné pravidlá a vzťahy v medziľudskej komunikácií,
  • vysvetliť a precvičiť neverbálne prejavy a ich vplyv na efektivitu komunikácie,
  • precvičiť základné verbálne komunikačné zručnosti,
  • naučiť sa získavať dôveru, argumentovať, presviedčať pre dosiahnutie úspechu v rokovaní a komunikácií,
  • precvičiť vedenie obchodného rozhovoru ako špecifickej formy komunikácie,
  • zdokonaliť sa vo vystupovaní na verejnosti a pri prezentácií osoby, produktu, organizácie, ako špecifickej forme komunikácie,
  • odovzdať dobré tipy ako komunikovať, prezentovať, a tým zvýšiť kultúru vo vystupovaní aj v medziľudských vzťahoch.

Projekt je určený pre pracovníkov na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov riešiteľských projektov, ale aj pracovníkov nákupu a predaja.

Metódy:

  • interaktívny výklad s prvkami tréningu, precvičenie komunikačných techník a foriem, skupinové diskusie, hranie rolí, snímanie na kameru, poskytovanie spätnej väzby, seminár.

Obsah:

  • kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie komunikačných kanálov,
  • druhy komunikácie a ich špecifické ciele,
  • formy komunikácie a ich vplyv na výsledok procesu komunikácie,
  • osobnostné typy účastníkov komunikácie,
  • vyjednávanie a špecifiká a etapy tejto formy komunikácie,
  • obchodné rokovanie a stratégia jeho vedenia
  • asertivita v komunikáciia a sendvičový prístup, prekonávanie námietok pri vyjednávaní,
  • opytovanie, jeho účel, druhy otázok a technika kladenia otázok,
  • prezentácia na verejnosti, techniky prezentácie, využívanie audiovizuálnych pomôcok, profesionálne vystupovanie pracovníkov,
  • hodnotiace rozhovory a poskytovanie spätnej väzby.


program projektu je plánovaný na 24 hodín, ale je možné absolvovať ho po moduloch, resp. vybrať samostatné témy.

OBJEDNÁVKA tréningového programu
  • Základné informácie o tréningových programoch
  • Efektívne riadenie zmien
  • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
  • Benchmarking
  • Corporate Identity
  • Marketing
  • Personálny marketing
  • Direct marketing
  • Sponzoring
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Logistika obchodnej činnosti
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by