IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» Tréningové programy » Marketing

Marketing


Marketing – filozofia riadenia organizácie

Ciele projektu:

  • objasniť pozíciu a postavenie marketingu v organizačnej štruktúre organizácie,
  • vysvetliť kto sú a kde treba hľadať zákazníkov,
  • naučiť spôsob práce so základnými marketingovými nástrojmi a postupmi – marketingový mix,
  • vysvetliť marketingový informačný systém organizácie, jeho zložky, štruktúru a úlohy,
  • správne definovať marketingové ciele organizácie a nastaviť vhodnú stratégiu na ich dosiahnutie,
  • správne -spracovať marketingový plán.

Projekt určený pre pracovníkov na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov riešiteľských projektov, a pracovníkov marketingového útvaru public relations, nákupu a predaja.

Metódy:

  • interaktívny výklad s prvkami tréningu, precvičenie použitia marketingových techník a nástrojov , skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.

Obsah:

  • objasniť pozíciu a postavenie marketingu v organizačnej štruktúre organizácie,
  • predstaviť základné marketingové nástroje a spôsoby ich používania pre dosahovanie cieľov organizácií,
  • spôsob identifikácie zákazníkov organizácie,
  • zvládnuť základné nástroje zberu informácií, práce s nimi a spôsoby ich využitia pre úspešnú existenciu v konkurenčnom prostredí,
  • vysvetliť marketingový pohľad na produkt a produktovú politiku organizácie,
  • vysvetliť otázky cenovej politiky,
  • ukázať možnosti budovania úspešných distribučných kanálov a vysvetliť oblasť distribučnej politiky,
  • zdokonaliť sa vo využívaní komunuikačných nástrojov, komunikačná politika a plánovanie komunikácie ako súčasť marketingovej komunikácie organizácie,
  • oboznámiť s predmetom marketingového auditu, resp. auditu vzťahov so zákazníkmi,
  • vysvetliť obsah marketingových informačných systémov a predviesť jednoduchú formu jeho vytvorenia v podmienkach organizácie,
  • oboznámiť so spôsobom definovania marketingových cieľov organizácie a vlastnosťami, ktoré majú spĺňať,
  • ukázať možné spôsoby spracovania marketingových stratégií,
  • ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke marketingový plán organizácie.


program projektu je plánovaný na 16 hodín.

OBJEDNÁVKA tréningového programu
  • Základné informácie o tréningových programoch
  • Efektívne riadenie zmien
  • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
  • Benchmarking
  • Corporate Identity
  • Marketing
  • Personálny marketing
  • Direct marketing
  • Sponzoring
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Logistika obchodnej činnosti
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by