Riadenie ľudí ako základná manažérska činnosť si vyžaduje vysoké schopnosti na strane manažérov, ale aj motivovanie personálu. Známe manažérske pravidlo hovorí, že najlepším zákazníkom firmy je spokojný zamestnanec.
Úlohou manažérov na všetkých stupňoch riadenia je uspokojovať potreby a očakávania svojich podriadených, motivovať ich k vyššej výkonnosti a podporovať obojsmerný dialóg. Tieto činnosti si vyžadujú zručnosti na strane riadiacich i riadených.
V tejto oblasti disponujeme know-how, pomocou ktorého sme schopní pomáhať manažmentu riešiť najzložitejšie pro-blémy a hľadať riešenia dotýkajúce sa strategických zámerov.
Ide o:
- vedenie a moderovanie strategických workshopov,
- pomoc pri riešení otázok firemnej kultúry a identity,
- vytváranie programov zákazníckej la zamestnaneckej lojality,
- pomoc pri budovaní systému internej komunikácie.