Direct marketing – súčasť marketingovej komunikácie organizácie
Ciele projektu:
- objasniť dôležitosť DM v marketingovej komunikácií a marketingu v organizácii,
- vysvetliť základné nástroje pre budovanie priamych komunikačných kanálov so zákazníkmi v organizácií,
- naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt DM organizácií,
- vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, z ktorých sa DM organizácie skladá,
- správne spracovať projekt a riadiť procesy DM.
Projekt je určený pre pracovníkov na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov riešiteľských projektov, a pracovníkov marketingového útvaru public relations, nákupu a predaja.
Metódy:
- interaktívny výklad, príprava projektu, moderácia na spracovanie základných podkladov pre projekt DM a projektovanie, precvičenie využitia DM, komunikačné techniky a nástroje priameho oslovenia zákazníkov, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.
Obsah:
- objasniť pozíciu a postavenie DM v marketingovej komunikácií organizácie,
- predstaviť základné nástroje DM a východiskové korene pre jeho budovanie v organizácií,
- vysvetliť otázky účelu a zmyslu DM projektov v organizácií,
- ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke komunikačný plán organizácie s využitím prvkov DM,
- DM a elektronické médiá – internet.
program projektu je plánovaný na 16 hodín.