IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» Tréningové programy » Direct marketing

Direct marketing


Direct marketing – súčasť marketingovej komunikácie organizácie

Ciele projektu:

  • objasniť dôležitosť DM v marketingovej komunikácií a marketingu v organizácii,
  • vysvetliť základné nástroje pre budovanie priamych komunikačných kanálov so zákazníkmi v organizácií,
  • naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt DM organizácií,
  • vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, z ktorých sa DM organizácie skladá,
  • správne spracovať projekt a riadiť procesy DM.

Projekt je určený pre pracovníkov na všetkých stupňoch riadenia, pracovníkov riešiteľských projektov, a pracovníkov marketingového útvaru public relations, nákupu a predaja.

Metódy:

  • interaktívny výklad, príprava projektu, moderácia na spracovanie základných podkladov pre projekt DM a projektovanie, precvičenie využitia DM, komunikačné techniky a nástroje priameho oslovenia zákazníkov, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.

Obsah:

  • objasniť pozíciu a postavenie DM v marketingovej komunikácií organizácie,
  • predstaviť základné nástroje DM a východiskové korene pre jeho budovanie v organizácií,
  • vysvetliť otázky účelu a zmyslu DM projektov v organizácií,
  • ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke komunikačný plán organizácie s využitím prvkov DM,
  • DM a elektronické médiá – internet.


program projektu je plánovaný na 16 hodín.

OBJEDNÁVKA tréningového programu
  • Základné informácie o tréningových programoch
  • Efektívne riadenie zmien
  • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
  • Benchmarking
  • Corporate Identity
  • Marketing
  • Personálny marketing
  • Direct marketing
  • Sponzoring
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Logistika obchodnej činnosti
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by