Sponzoring – súčasť marketingovej komunikácie organizácie
Ciele projektu:
objasniť miesto sponzoringu v marketingovej komunikácií a marketingu v organizácii,
vysvetliť základné oblasti sponzoringu pre budovanie komunikačných kanálov s priamymi zákazníkmi v organizácií, potenciálnymi zákazníkmi, verejnosťou,
sponzoring a imidž organizácie,
sponzoring a pozícia organizácie na trhu,
naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt komunikácie (komunikačný plán) organizácie, s využitím prvkov sponzoringu,
správne spracovať sponzorský projekt a riadiť procesy komunikácie.
objasniť miesto sponzoringu v marketingovej komunikácií a marketingu v organizácii,
vysvetliť základné oblasti sponzoringu pre budovanie komunikačných kanálov s priamymi zákazníkmi v organizácií, potenciálnymi zákazníkmi, verejnosťou,
sponzoring a imidž organizácie,
sponzoring a pozícia organizácie na trhu,
naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaný projekt komunikácie (komunikačný plán) organizácie, s využitím prvkov sponzoringu,
správne spracovať sponzorský projekt a riadiť procesy komunikácie.
Projekt je určený pre riadiacich pracovníkov a pracovníkov marketingových útvarov organizácií.
Metódy:
- interaktívny výklad, príprava projektu moderácia na spracovanie základných podkladov pre projekt sponzoringu, a projektovanie, plánovanie využitia sponzorských projektov pre zlepšovanie imidžu a pozície organizácie na trhu, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.
Obsah:
objasniť pozíciu a postavenie sponzoringu v marketingovej komunikácií organizácie,
predstaviť východiskové korene pre budovanie sponzoringu a vzťahov v organizácií,
vysvetliť otázky účelu a zmyslu sponzorských projektov v organizácií,
ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke komunikačný plán organizácie s využitím prvkov sponzoringu
objasniť pozíciu a postavenie sponzoringu v marketingovej komunikácií organizácie,
predstaviť východiskové korene pre budovanie sponzoringu a vzťahov v organizácií,
vysvetliť otázky účelu a zmyslu sponzorských projektov v organizácií,
ako spracovať po obsahovej I formálnej stránke komunikačný plán organizácie s využitím prvkov sponzoringu
program projektu je plánovaný na 16 hodín.