Logistika obchodnej činnosti – súčasť riadenia organizácie
Ciele projektu:
- objasniť pojem obchodná politika organizácie, dôležitosť nákupu výberu dodávateľov pre riadenie a spokojnosť zákazníkov,
- vysvetliť kde treba hľadať pridanú hodnotu logistických činností pre optimalizáciu procesov obchodu a budovania vzťahov so zákazníkmi v každej organizácií,
- naučiť čo prinesie organizácií komplexne spracovaná logistika obchodných činností, t.j. riadenie nákupu, skladovanie, optimalizácia distribučných ciest a popredajný servis zákazníkom,
- vysvetliť jednotlivé zložky a súčasti, z ktorých sa komplexné riadenie logistických činností organizácie skladá.
- identifikovať úlohu internej komunikácie v správnom riadení logistiky.
Projekt je určený pre pracovníkov na všetkých stupňoch riadenia, hlavne však pre pracovníkov nákupu a odbytu riadiaceho centra i strategických obchodných jednotiek organizácie a pracovníkov marketingových útvarov.
Metódy:
- interaktívny výklad s prvkami tréningu, precvičenie využitia komunikačných techník a nástrojov, skupinové diskusie, poskytovanie spätnej väzby, seminár.
Obsah:
- objasniť pozíciu a postavenie nákupných činností organizácie,
- výber a hodnotenie dodávateľov,
- TQM (Total Quality Management), JIT (Just In Time), hodnotová analýza,
- sledovanie a kontrola zásob,
- príznaky zlého riadenia zásob,
- model znižovania hladiny zásob,
- prognózovanie,
- zákaznícky servis, jeho stratégia a zložky,
- zložky zákazníckeho servisu,
- ABC analýza, Paretovo pravidlo,
- interná komunikácia, stredisko – centrála,
- logistický reťazec a jeho nedostatky,
- požiadavky na medzi strediskové riešenia reťazca,
- systém včasného varovania,
- oneskorenie dodávky, výroby.
program projektu je plánovaný na 16 hodín.