IMH Consulting
  • Home
  • Ťažiskové aktivity
    • Poradenstvo
    • Plánovanie
    • Prieskumy
    • Programy rozvoja
    • Podpora riadenia
    • Vybrané linky
  • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
    • Tréningové programy
    • Efektívne riadenie zmien
    • Komunikácia, vyjednávanie, prezentácia
    • Benchmarking
    • Corporate Identity
    • Marketing
    • Personálny marketing
    • Direct marketing
    • Sponzoring
    • Logistika obchodnej činnosti
    • Starostlivosť o zákazníkov
  • Články
  • REFERENCIE
  • Kontakt
  • ::: Publikácie a časopisy :::
Search
Home» ČlánkyStránka 2

Change Management

Pridal(a) imh - 4. februára 2009 - Marketing
0

Zapojenie ľudí je predpoklad úspechu pri riadení a riešení zmien. Budúcnosť nie je možné spoznať. Máme jedinú istotu: bude iná ako je súčasnosť. A je veľmi pravdepodobné, ba až skoro isté, že nebude jednoduchým pokračovaním súčasnosti. Iné technológie, iné trhy, iné požiadavky zákazníkov. K tomu, aby sa podnikatelia, manažéri – naši potenciálny klienti obracali k […]

Čítať viac

Osobnosť reprezentanta značky

Pridal(a) imh - 2. februára 2009 - Marketing
0

Kto je „veľvyslanec“ značky? Podľa čoho a koho zákazníci vytvárajú dôveru v produkt a značku? Je rozhodujúcim momentom pri tvorbe dôvery v značku produktov skúsenosť, referencie alebo reklama? Prečo sú niektorí zákazníci lojálni a iní zase nie? Tieto zásadné otázky sú predmetom skúmania a sú možno rozhodujúce pre budovanie zákaznícky orientovaných marketingových koncepcií, stratégií, lojalitných […]

Čítať viac

Marketing krajiny – II.

Pridal(a) imh - 1. februára 2009 - Marketing
0

Každá krajina by mala mať starosť o to, aký bude svet budúcnosti a na to sú ľudia na celom svete citliví. V pokračovaní článku o budovaní imidžu krajiny tlmočíme myšlienky Simona Anholta, odborníka na imidž krajiny a poradcu viacerých vlád v tejto oblasti, prečo sú imidž krajiny a „národná značka“ dôležité a ich cielené budovanie […]

Čítať viac

Zákaznícka lojalita a CRM

Pridal(a) imh - 30. júna 2009 - Tréningové programy
0

Technologický pokrok, vysoká úroveň informovanosti zákazníkov, postupné znižovanie bariér vstupu na nové trhy, globalizácia ekonomík, mediálny boom a mnoho ďalších vplyvov spôsobilo, že kvalitatívne rozdiely medzi konkurenčnými produktmi sa stierajú a do popredia záujmu zákazníka sa dostávajú iné atribúty rozhodovania – imidž značky, popredajný servis, cena, zákaznícke služby, programy lojality,….. Žijeme v storočí služieb a […]

Čítať viac
  • 1
  • 2

Kategórie

IMH, spol. s r.o.

Sídlo:    L. Janáčka 22, 917 00 TRNAVA
Tel/fax: +421 33 / 53 32 386
E-mail:  info@imh.sk
riaditeľ:  Ing. Marián Hains, hains@imh.sk
ekon.odd.: Ing. Jana Hainsová, j.hainsova@imh.sk
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link
  • Image Link

Neprehliadnite!

  • Články
  • Ťažiskové aktivity IMH
  • Tréningové programy
  • Objednávka tréningového programu

IMH, spol. s r.o.

  • +421 33 / 53 32 386
  • info@imh.sk
  • Kontaktujte nás

IČO: 34119001
DIČ: 2020393397
IČ DPH: SK2020393397

© IMH Consulting designed by